راهنمای خرید آنلاین شلوار مردانه

شلوار-امشاسپند

برای داشتن یک استایل مردانۀ شیک و جذاب، انتخاب شلوار مناسب، اهمیت زیادی دارد. هنگام خرید آنلاین شلوار مردانه نه تنها باید به مواردی مانند جنس پارچۀ آن توجه کنیم، بلکه لازم است که راحتی آن برای انجام کارهای روزمره را نیز در نظر داشته باشیم. چگونه سایز شلوار مردانه را در خانه اندازه بگیریم؟ […]

آنچه می‌خوانید

برای داشتن یک استایل مردانۀ شیک و جذاب، انتخاب شلوار مناسب، اهمیت زیادی دارد. هنگام خرید آنلاین شلوار مردانه نه تنها باید به مواردی مانند جنس پارچۀ آن توجه کنیم، بلکه لازم است که راحتی آن برای انجام کارهای روزمره را نیز در نظر داشته باشیم.

چگونه سایز شلوار مردانه را در خانه اندازه بگیریم؟

برای تشخیص سایز شلوار مردانه، به دو اندازۀ مهم نیاز دارید:

  1. دور کمر؛
  2. قد شلوار.

برای به‌دست‌آوردن این اندازه‌ها، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

۱. استفاده از شلوارهای قبلی:

یکی از شلوارهای مردانه‌ای که استایل و جنس دلخواه شما را دارد و کاملاً اندازه‌تان است را پیدا کنید. هرچه تن‌خور این شلوار مناسب‌تر باشد، بیشتر به درد تشخیص سایز شما می‌خورد. مشخصات این شلوار را یادداشت کرده و از اندازه‌های آن برای خرید آنلاین شلوار مردانه استفاده کنید.

۲. اندازه‌گیری سایز شلوار مردانه:

سایز اکثر شلوارهای مردانه به‌صورت W/L مشخص شده است:

  • W: مخفف Waist و نشان‌دهندۀ دور کمر؛
  • L: مخفف Length و نشان‌دهندۀ قد شلوار.

بنابراین در اغلب موارد، برای خرید آنلاین شلوار مردانه، فقط به این دو اندازه نیاز دارید.

دور کمر

دور کمر خود را از کمی بالاتر از جایی که کمربند قرار می‌گیرد (جایی بین ناف و استخوان ران) اندازه بگیرید. برای رندکردن عدد به‌دست‌آمده، بهتر است آن را به سمت بالا گرد کنید تا شلوار کاملاً اندازه‌تان باشد.

قد شلوار

از داخل ران (یعنی درست جایی که فاق قرار دارد) تا پاشنۀ پای خود را با متر اندازه‌گیری کنید. در حین اندازه‌گیری، نباید کفش پوشیده باشید.

 

نکته: ما معمولاً برای اندازه‌گیری، از واحد سانتی‌متر استفاده می‌کنیم؛ با این حال، معمولاً اعدادی که برای W/L شلوارهای مردانه درج شده‌اند، به واحد اینچ هستند. بنابراین بهتر است بدانید که هر یک اینچ، ۲.۵۴ سانتی‌متر است.

چه تن‌ خوری برای شلوار مردانه مناسب است؟

به‌طور کلی شلوارهای مردانه، در ۳ مدل اصلی ارائه می‌شوند:

  1. اسلیم (Slim-Fit):

شلوارهای اسلیم فیت یا قواره‌کوچک، به‌خوبی روی بدن می‌نشیند و تناسب اندام شما را به نمایش می‌گذارند. البته برخلاف شلوارهای جذب، این شلوارها آنقدرها به بدن نمی‌چسبند و در قسمت ران، تنگ‌تر هستند.

  1. دمپا (Wide Leg Fit):

این شلوارها، در ناحیۀ کمر و ران فیت هستند و از قسمت زانو، گشاد می‌شوند.

  1. راسته (Straight Leg Fit):

این شلوارها نه کاملاً گشاد هستند و نه مدل جذب دارند.

انتخاب جنس پارچه مناسب برای شلوار مردانه

جنس پارچۀ شلوار مردانه، تأثیر زیادی در تن‌خور آن دارد. صرف‌‌نظر از دسته‌بندی‌های مد روز، بهتر است که برای خرید آنلاین شلوار مردانه، جنس پارچۀ آن را نیز در نظر بگیرید. معمولاً برای دوخت شلوارهای مردانه، از پارچه‌های زیر استفاده می‌شود:

  • پارچۀ پشمی؛
  • پارچۀ جین؛
  • پنبه؛
  • فلانل؛
  • گاباردین؛
  • کتان؛
  • و…

برای خرید آنلاین شلوار مردانه از فروشگاه امشاسپند، می‌توانید جهت بررسی کیفیت و جنس محصول، روی عکس آن زوم کنید. ضخامت و وزن پارچۀ شلوار را بررسی کنید. توضیحات محصول را به‎طور کامل بخوانید و از هیچ جزئیاتی غافل نشوید.

نحوه درست شستن شلوار مردانه

بیشتر لباس‌ها (از جمله شلوارهای مردانه) یک تگ سفیدرنگ دارند که جزئیاتی از قبیل نحوۀ شستشوی آن را شرح داده است. با بررسی جزئیات تگ، می‌توانید ببینید که باید شلوار خود را با چه شوینده‌ای و در چه دمایی بشویید و چگونه آن را بدون هیچ آسیبی به الیاف شلوار، اتو کنید. این تگ‌ها، اطلاعات مربوط به الیاف به‌کاررفته در پارچۀ لباس را نیز شرح می‌دهند که می‌توانید برای شست‌وشو و نحوۀ خشک‌کردن لباس، از آن استفاده کنید.

چه نوع جیبی برای شلوار مردانه مناسب است؟

اغلب شلوارهای مردانه، ۲ مدل جیب دارند:

  • جیب شکافی: این جیب‌ها شکلی عمودی دارند و با دکمه بسته می‌شوند. معمولاً جیب‌های عقبی شلوار، شکافی هستند.
  • جیب منحنی: جیب‌های جلوی شلوارها، از نوع منحنی هستند و از پایین خط کمر تا روی ران کشیده می‌شوند.

با درنظرگرفتن اندازه و مدل جیب‌های شلوار مردانه، می‌توانید مطمئن شوید که برای نگهداری وسایلی مانند کیف پول، گوشی و سوئیچ ماشین خود، فضای کافی دارید. جیب‌ها نباید طوری باشند که با قراردادن چند چیز کوچک در آن‌ها، برآمده شوند.

جمع‌بندی

برای خرید آنلاین شلوار مردانه، باید توجه یکسانی به زیبایی ظاهری و راحتی آن داشته باشید. مدل و جنس شلوار خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که کاملاً اندازه‌تان باشد و تا چندین سال برای شما عمر کند.

 

شاید به این مطالب هم علاقه داشته باشید

13

پیشنهاد ویژه امشاسپند

مطالب مرتبط