کت و شلوار خاکستری را چگونه ست کنیم؟

how to wear a grey suit?

وقتی صحبت از استایل های رسمی می شود، هیچ چیز بهتر از پوشیدن یک کت و شلوار خوش دوخت نیست. رنگ های مشکی، سرمه ای و خاکستری سه رنگ پرطرفدار میان آقایان شیک پوش است که رنگ های مشکی و سرمه ای از محبوبیت بیشتری نسبت به خاکستری برخوردار هستند. در واقع، کت و شلوار […]

آنچه می‌خوانید

وقتی صحبت از استایل های رسمی می شود، هیچ چیز بهتر از پوشیدن یک کت و شلوار خوش دوخت نیست. رنگ های مشکی، سرمه ای و خاکستری سه رنگ پرطرفدار میان آقایان شیک پوش است که رنگ های مشکی و سرمه ای از محبوبیت بیشتری نسبت به خاکستری برخوردار هستند. در واقع، کت و شلوار های خاکستری رنگ در استایل های خیابانی محبوب تر هستند و تطابق بی نظیری با استایل های نسل جوان تر دارند. اگر به دنبال ظاهری تمیز، کلاسیک و ساده هستید، کت و شلوار خاکستری رنگ این کار را برای شما می تواند انجام دهد. ست کردن رنگ خاکستری مقداری سخت است و اگر آن را با آیتم های اشتباهی بپوشید، ظاهر شما قدیمی و بی روح به نظر خواهد رسید. در این مقاله از وبلاگ امشاسپند، به شما آموزش می دهیم که با چه رنگ ها و لباس هایی باید کت و شلوار خاکستری را بپوشید. در ادامه همراه ما باشید.

کت شلوار خاکستری روشن

کت و شلوار خاکستری روشن یک انتخاب مناسب برای ظاهر رسمی و غیر رسمی است. این رنگ شما را جوان، مدرن و امروزی نشان می دهد. تمیز بودن دوخت و مناسب بودن کت و شلوار برای تن شما بسیار مهم است. اطمینان داشته باشید که کت و شلواری خاکستری که انتخاب کرده اید از سر شانه برای شما دقیقا اندازه باشد. رنگ خاکستری روشن گزینه ای جذاب برای هوای گرم هستند و جایگزین مناسبی برای رنگ مشکی و سرمه ای در تابستان هستند. تناژ های روشن رنگ خاکستری به راحتی کثیف و لکه دار می شوند. پس بهتر است به هنگام انتخاب آن ها به این نکته توجه کنید.

استایل کژوال برای کت و شلوار خاکستری روشن

پوشیدن کت و شلوار خاکستری روشن برای استایل های کژوال بسیار خوب عمل می کند. نکته کلیدی درباره استفاده از خاکستری روشن در استایل های غیر رسمی این است که باید به سراغ کت و شلوار هایی از جنس پارچه های سبک مانند پنبه بروید. کت و شلوار خاکستری روشن را می توانید با یک تی شرت یقه گرد مردانه و یا یک پیراهن آستین بلند مردانه سفید رنگ بپوشید تا ظاهری مینیمال و هماهنگ با ترند های خیابانی داشته باشید. رنگ سفید به خوبی می تواند مکمل رنگ خاکستری شود، اما بهتر است از ترکیب رنگ خاکستری روشن با سرمه ای غافل نشوید.

 

پیشنهاد ویژه

پیراهن تک جیب Honest آستین بلند امشاسپند

قیمت: ۷۷۵,۰۰۰ تومان

Image

 

استایل رسمی برای کت و شلوار خاکستری روشن

برای استایل کردن کت و شلوار خاکستری مردانه، به یاد داشته باشید که همه چیز درباره تضاد مناسب آن است. رنگ آبی آسمانی نیز می تواند مکمل مناسبی برای خاکستری روشن باشد. همچنین سایر رنگ های پاستلی می توانند ترکیب بی نقصی با خاکستری روشن داشته باشند. برای مدرن کردن استایل رسمی تان می توانید از کروات های باریک مشکی رنگ استفاده کنید. یک پوشت (دستمال جیب) طرح دار منحصر به فرد انتخاب کنید تا استایل تان چشم گیر تر شود. یک ساعت نقره ای رنگ مردانه آخرین اکسسوری است که برای استایل رسمی با کت و شلوار خاکستری روشن به آن نیاز دارید.

 

محصول جدید

پیراهن تک جیب Honest آستین بلند امشاسپند

قیمت: ۷۷۵,۰۰۰ تومان

Image

کت و شلوار خاکستری تیره

کت و شلوار خاکستری تیره نیز گزینه عالی برای استایل های رسمی و مجلسی است. مانند کت و شلوار خاکستری روشن می توان کت و شلوار خاکستری تیره را با طیف جذابی از رنگ ها ترکیب کرد. یک دست کت و شلوار خاکستری تیره زمانی می تواند به طور جذابی در تن شما دیده شود که خوش دوخت و تمیز باشد. رنگ خاکستری تیره مناسب ترین رنگ کت و شلوار مردانه برای حضور در جلسه های کاری است. این رنگ کت و شلوار شما را حرفه ای نشان می دهد که این ویژگی با رنگ هایی مانند سرمه ای و مشکی قابل مقایسه است. کفش های مردانه ای مانند کفش آکسفورد به خوبی با این رنگ از کت و شلوار ترکیب می شود.

 

کفش رسمی بندی Araz امشاسپند

قیمت: ۲,۴۹۰,۰۰۰ تومان

Image

استایل کژوال برای کت و شلوار خاکستری تیره

کت و شلوار خاکستری تیره به اغلب استایل های کژوال می آید و ظاهری مدرن به شما می دهد. تی شرت های یقه گرد مردانه در اینجا نیز بسیار خوب عمل می کنند و ترکیب جذابی با کت خاکستری تیره می سازند. تی شرت های نخی ساده در رنگ های مختلف از جمله سفید، مشکی و سبز صدری بسیار با تناژ رنگی خاکستری رنگی هماهنگ است. برای جذابیت رنگ خاکستری زغالی باید با رنگ های تیره و روشن بازی کنید و در ادامه می توانید برای تکمیل استایل خود از یک جفت کفش لوفر و یک کمربند ترجیحا همرنگ کفش ها استفاده کنید.

استایل رسمی برای کت و شلوار خاکستری تیره

کت و شلوار های خاکستری تیره گزینه محبوبی برای شرکت رفتن و محیط کاری رسمی باشند اما در کنار آن تبدیل به لباسی بسیار پر طرفدار برای مجالس عروسی شده اند. امروزه جوان تر ها برای مجالس رسمی اعم از مراسم نامزدی و عروسی و… به جای انتخاب رنگ مشکی که خاصیت استایل های کلاسیک در آن نهفته است به سراغ رنگ های نزدیک به مانند مانند خاکستری تیره و نوک مدادی رفته اند که مقداری امروزی تر است و از آن استایل کلاسیک و رسمی فاصله دارد.

پیراهن های سفید آستین بلند مردانه یارِ همیشگی کت های تیره رنگ بوده اند که با یک کروات ابریشمی ساده و یا طرحدار تبدیل به ترکیب کاملی می شوند. از انتخاب رنگ های روشن برای کروات نترسید، زیرا می توانند جذابیت کت و شلواری که به تن دارید را چند درجه افزایش دهند. کروات های قهوه ای یا سرمه ای رنگ می توانند حال و هوای کلاسیکی را در استایل شما به وجود بیاورند.

ترکیب کت و شلوار خاکستری با سایر رنگ ها

کت و شلوار های خاکستری تقریبا همه کاره هستند و با برخی رنگ ها به خوبی ترکیب می شوند. این رنگ ها عبارتند از:

کت و شلوار خاکستری همراه پیراهن سفید

احتمالا مطمئن ترین گزینه شما برای کت و شلوار خاکستری، پیراهن سفید است. برای داشتن ظاهری کژوال می توانید از یک تی شرت آستین کوتاه یا بلند مردانه با کت و شلوار خود استفاده کنید. اگر به دنبال استایلی رسمی تر هستید، یک پیراهن سفید مردانه آستین بلند سفید به همراه کروات مشکی ترکیبی مناسب هستند.

 

محصول جدید

پیراهن Poise آستین بلند امشاسپند

قیمت: ۷۲۰,۰۰۰ تومان

Image

 

کت و شلوار خاکستری همراه پیراهن آبی

همه رنگ های آبی با کت و شلوار خاکستری مناسب نیستند. برای استایل کژوال می توانید از یک پیراهن آبی پاستلی رنگ به همراه کت و شلوار خاکستری روشن استفاده کنید و این ترکیب مناسب فصل تابستان است. از رنگ های آبی تیره تر همراه با کت و شلوار خاکستری زغالی برای استایل های رسمی می توانید کمک بگیرید.

 

پیراهن پشمی Wooly آستین بلند | امشاسپند

قیمت: ۷۸۵,۰۰۰ تومان

Image

 

کت و شلوار خاکستری همراه پیراهن مشکی

برای داشتن ظاهری خاص، می توانید کت و شلوار خود را با یک پیراهن یقه اسکی مشکی رنگ بپوشید. این ترکیب رنگی، بسیار مناسب آقایانی با پوست تیره و سبزه است. همچنین برای پیراهن های مشکی می توانید از کروات های خاکستری استفاده کنید تا با کت و شلوار تن شما همخوانی داشته باشد.

 

پیراهن تک جیب Honest آستین بلند | امشاسپند

قیمت: ۷۷۵,۰۰۰ تومان

Image

 

کلام پایانی

کت و شلوار های خاکستری در هر اندام و استایلی می توانند جذاب باشند به شرط آنکه بتوانید آنها را با اکسسوری های مناسب ترکیب کنید. ما در فروشگاه آنلاین امشاسپند با تمرکز بر روی بالا بردن کیفیت پوشاک همراه با مناسب ترین قیمت سعی می کنیم تجربه خریدی مقرون به صرفه و اقتصادی را برای شما مشتریان عزیز رقم بزنیم. همچنین شما می توانید اغلب ترند های هر فصل را از فروشگاه ما با اطمینان خاطر تهیه کنید.

شاید به این مطالب هم علاقه داشته باشید

13

مطالب مرتبط