لباس راحتی برای آقایان: راهنمای انتخاب لباس های کژوال مردانه

Casual clothes for men

ممکن است که ساعت کاری شما تمام شده باشد اما حس استایل شما هرگز نباید استراحت کند. ممکن است نیازی نباشد که بهترین لباس های خود را برای انجام کارهای آخر هفته بپوشید، اما داشتن یک ظاهر خوب همیشه ایده خوبی است. از این گذشته، بهرحال ممکن است با دوست یا آشنا به طور تصادفی […]

آنچه می‌خوانید

ممکن است که ساعت کاری شما تمام شده باشد اما حس استایل شما هرگز نباید استراحت کند. ممکن است نیازی نباشد که بهترین لباس های خود را برای انجام کارهای آخر هفته بپوشید، اما داشتن یک ظاهر خوب همیشه ایده خوبی است. از این گذشته، بهرحال ممکن است با دوست یا آشنا به طور تصادفی ملاقات کنید. به این ترتیب، دانستن نحوه لباس پوشیدن شیک و معمولی مهارتی است که همه آقایان باید در آن مهارت داشته باشند. اگر آخر هفته ها فقط از یک دست لباس تکراری استفاده می کنید، الان وقت آن رسیده است که روی مهارتی جدید کار کنید. ما در این مقاله از وبلاگ امشاسپند، می توانیم به شما نشان دهیم که چگونه درست از آیتم های کمد لباستان استفاده کنید. تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

لباس های راحتی مردانه

لباس های راحتی برای موقعیت های مختلف، کاربردهای متفاوتی دارند که موقعیت های اصلی شامل موارد زیر است:

۱.کارهای روزمره

برای روزهایی که نیاز به انجام کارهای مختلف روزمره دارید، لباسی که راحت باشد ضروری است. بنابراین، مشغول خرید مواد غذایی و… هستید، باید چند لباس مخصوص برای این روزها در کمدتان مشخص کنید. برای شلوار، شلوارهای جین و چینو هر دو گزینه‌های مناسبی برای شلوار هستند که به راحتی می توانید در آن ها ساعت ها راه بروید. شلوارک نیز یک گزینه راحت و ایده آل برای تابستان  است. برای بالاتنه نیاز به یک تی شرت ساده و یک ژاکت بامبر دارید. وقتی صحبت از کفش های راحتی می شود، هیچ کفشی به اندازه کتانی راحت نیست.

۲.قرارهای عصرانه

اگر برای نوشیدن یک قهوه دوستانه یا  خوردن یک شام ساده به کافه و رستوران می روید، دیگر نیازی نیست که بهترین لباس رسمی که دارید را بپوشید. برای موقعیت هایی از این قبیل تنها چیزی که نیاز دارید یک لباس مناسب است که در عین ساده بودن شیک باشد. به همین علت شلوار جین یک گزینه بسیار عالی است و می توانید آن را با یک تی شرت مشکی یا سفید ترکیب کنید. همچنین می توانید شلوار جین را  با یک پولو شرت یا تی شرت مینیمال و یک کت تک یا کت چرمی ست کنید تا مجموعا یک تیپ عالی داشته باشید و قطعا بقیه تحت تاثیر استایل شما قرار خواهند گرفت.

۳.قرارهای شبانه

اگر می خواهید برای یک قرار ملاقات شبانه آماده شوید، بهتر است به فاکتور های مختلفی توجه داشته باشید. مکانی که می روید بسیار مهم است، اگر برای دیدار یک مکان معمولی و دوستانه را مد نظر دارید بهتر است سراغ لباس های ساده مانند تی شرت های یقه گرد و جین یا شلوار کتان و اسنیکرزهای همرنگ با آن ها بروید. اگر مکانی که به آن می روید شیک و رسمی است، گزینه های مناسب کت و شلوار به همراه پیراهن یقه دار یا پولوشرت است. می توانید دست به انتخابی جسورانه بزنید و همراه با کت و شلوار اسپرت و پولو شرت از کتانی های مناسب استفاده کنید و یا به سراغ کفش های رسمی تر بروید.

لباس های کژوال برای مردان

۱.تی شرت های معمولی

تی شرت جزء ضروری کمد لباس هر مردی است. تی شرت های مردانه نه تنها راحت و آسان برای پوشیدن هستند، بلکه به طرز موثری شیک و همه کاره هستند. پیشنهاد می کنیم روی مجموعه ای از تی شرت های کلاسیک، یقه برگردان، نخی در رنگ های مختلف سرمایه گذاری کنید تا در آینده فرآیند لباس پوشیدن برای شما ساده تر شود.

۲.پیراهن های مردانه

برای مواقعی که می خواهید کمی شیک تر به نظر برسید، می توانید تی شرت خود را با یک پیراهن دکمه دار عوض کنید. روشی دیگر برای دستیابی به یک استایل شیک استفاده از یک پیراهن دکمه دار استایل آستین کوتاه، جین یا طرح دار چاپی است.

۳.شلوارهای جین

شلوار جین ذاتی کژوال دارد و شما می توانید با آن استایل های متفاوتی بسازید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که لباسی مناسب برای شلوارهای جین تان پیدا کنید. مدل های تنگ و راسته شلوارهای جین به شما ظاهری ساده و امروزی را می دهند.

۴.شلوارهای کتان

زمانی که دوست ندارید سراغ شلوارهای جین بروید، شلوارهای کتانی می تواند یک انتخاب مناسب باشند. این شلوارها هم راحت و هم شیک هستند و می توانند برای یک استایل کژوال بسیار مناسب باشند. از طرفی دیگر، شلوارهای اسلش یکی دیگر از گزینه ‌های جذاب و امروزی هستند که می توانید آن ها را امتحان کنید و ظاهری اسپرت داشته باشید.

۵.هودی

وقتی صحبت از داشتن استایلی گرم  و راحت می شود، هودی انتخابی مناسب است که شما را از گرما نجات می دهد. هودی ها، اصلی ترین آیتم استایل های خیابانی هستند و برای استایل های لایه ای زمستانی گزینه ای جذاب هستند. به این نکته توجه کنید که هودی را با ست کردن آن با لباسی شیک، مانند کتی نخودی رنگ و شلوار جین مشکی نازک از شلختگی نجات دهید.

 

پیشنهاد ویژه

بلوز یقه گرد Stars آستین بلند امشاسپند

هدیه مناسب برای روز پدر

قیمت: ۶۲۰,۰۰۰ تومان

Image

 

 

۶.کفش

این روزها هیچ کمبودی برای کفش های معمولی و راحتی نیست. به همین ترتیب شما چه بخواهید کفش ورزشی مورد علاقه تان را بپوشید یا چه بخواهید یک جفت بوت قهوه ای ساده را انتخاب کنید، در هر حالتی می توانید منحصر به فرد به نظر برسید. فقط باید مطمئن باشید که کفش‌هایتان مرتب، تمیز و بدون خط و خش هستند تا ژولیده به نظر نرسید.

 

 

 

۷.پیراهن های بافت

هنگام خرید لباس برای کمدتان، فراموش نکنید که دو الی سه لباس بافت در رنگ های کاربردی مانند سفید، مشکی و کرمی انتخاب کنید. پوشیدن پیراهن های بافت راحت است، برای گرم نگه داشتن شما عالی است و برای داشتن یک استایل کژوال انتخابی ایده آل است. همچنین کت های پشمی یقه برگردان همیشه در پاییز و زمستان مفید هستند.

 

 

 

۸.ژاکت های کژوال

وقتی نوبت به انتخاب یک ژاکت راحت برای هماهنگی با لباس‌ های کژوال است، سه گزینه مناسب برای انتخاب دارید و آن ها شامل ژاکت های بامبر، چرم و جین هستند که همگی می‌توانند به خوبی با یک لباس ساده و کژوال ست شوند و به راحتی با طیف وسیعی از استایل ها تطابق خواهند داشت.

برای داشتن یک کمد کژوال مردانه چه لباس هایی لازم است؟

برای ساختن یک کمد معمولی چند نکته ضروری وجود دارد. برای انجام این کار از خرید یک شلوار جین شروع کنید در ادامه می توانید آیتم های مانند: ژاکت های چرم یا جین، شلوار کتان، چند تی شرت و پولوشرت دکمه دار، یک الی دو هودی ساده و چاپ دار به آن اضافه کنید.. در نهایت، باید چند جفت کفش معمولی به مرور زمان خرید کنید. کفش های کتانی سفید، کفش های کالج و بوت های ساده از بهترین گزینه ها هستند.

کلام پایانی

فراموش نکنید که برای انتخاب هر استایلی سلیقه شخصی خودتان را در اولویت قرار دهید. در این مقاله از وبلاگ امشاسپند، از لباس های کژوال مردانه و نحوه ست کردن آن ها برای موقعیت های مختلف حرف زدیم. همانطور که می دانید تنها عنصر متمایز کننده هر فروشگاه آنلاین پوشاک، کیفیت لباس هایی است که به دست مشتریان خود می رساند. ما در فروشگاه آنلاین امشاسپند با تمرکز بر روی بالا بردن کیفیت پوشاک همراه با مناسب ترین قیمت سعی می کنیم تجربه خریدی مقرون به صرفه و اقتصادی را برای شما مشتریان عزیز رقم بزنیم. همچنین شما می توانید اغلب ترند های هر فصل را از فروشگاه ما با اطمینان خاطر تهیه کنید.

شاید به این مطالب هم علاقه داشته باشید

مطالب مرتبط